Registrul agricol și Fond funciar

Departamentul Registrul agricol și Fond funciar
Contact: registrulagricol@primarialespezi.ro

Documentele necesare pentru înscrierea în evidențele Registrului Agricol a bunurilor Imobile – Clădiri

  • Actul de identitate;
  • Actul de dobândire al imobilului(contract vânzare-cumpărare, contract donație, certificat moștenitor etc);
  • Fișă cadastrală;
  • Autorizația de construire;
  • Memoriu tehnic de arhitectură;
  • Procesul verbal de recepție finală;
  • Cererea tip pentru înscrierea în Registrul Agricol.

NOTĂ:

  • Actele în original se prezintă la Registratură, iar pentru înscriere se depun copii ale documentelor;
  • În cazul în care înscrierea se face de către o altă persoană dacât proprietarul, este necesară împuternicirea legală a persoanei respective de către proprietar(procură în original);
  • Înscrierea bunurilor se face de către proprietar atât la Registrul Agricol cât și la Taxe și Impozite, în termen de 30 de zile de la data dobândirii imobilului.

Primaria Lespezi
Sari la conținut