Registrul agricol și Fond funciar
Departamentul Registrul agricol și Fond funciar
Contact: registrulagricol@primarialespezi.ro
Înscriere Imobile - Clădiri
Documentele necesare pentru înscrierea în evidențele Registrului Agricol a bunurilor Imobile – Clădiri
- Actul de identitate;
- Actul de dobândire al imobilului(contract vânzare-cumpărare, contract donație, certificat moștenitor etc);
- Fișă cadastrală;
- Autorizația de construire;
- Memoriu tehnic de arhitectură;
- Procesul verbal de recepție finală;
- Cererea tip pentru înscrierea în Registrul Agricol.
Înscriere Imobile - Terenuri
Dreptul la preempțiune
Atestat producător
Contractul de arendă
NOTĂ:
- Actele în original se prezintă la Registratură, iar pentru înscriere se depun copii ale documentelor;
- În cazul în care înscrierea se face de către o altă persoană dacât proprietarul, este necesară împuternicirea legală a persoanei respective de către proprietar(procură în original);
- Înscrierea bunurilor se face de către proprietar atât la Registrul Agricol cât și la Taxe și Impozite, în termen de 30 de zile de la data dobândirii imobilului.